TORSDAG.

hihi, jag vet men inte hunnit blogga än.
idag har tjejerna i klassen spelat tennis typ hela dagen.
kulkul, även om jag sög.
fick sluta 1 timme tidigare iallfall.
slapp musiken (y)
så vid två hämtade mamma mig i stan.
imorgon är de äntligen fredag.
även om veckan har gått sjukt snabbt.
vad som händer imorgon får ni veta imorgon ;)
ikväll blir de bigbrother och ben & jerry ♥
sen nästa vecka händer det myycke, bla ska jag gå med alvaälskling på håkan..
läääntar ihjäl mig.
och mina föräldrar åker till berlin påå torsdagen, sånna lyckosar..
hörs kanske senare eller imorgon babes.
mina favvo godisar,

Kommentarer
Postat av: Fanny

hihi, jadå ;)

2011-03-31 @ 21:39:33
URL: http://fannytime.blogg.se/
Postat av: alvaaa

HÅKAN! <3

fyfan vad jag längtar.. vi måste träffas snart syyster, saknar dig grymt mycket :o

2011-04-03 @ 00:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0