SJUK

fast de finns ju bra saker med att va sjuk med.
man kan tex ligga i sängel heeeeeela dagen & kolla tv.
bästavän kommer hit efter skolan med mina böcker, eftersom vi har prov på fredag .
men jag ar bestämt mig att jag ska vara frisk till fredag.
de bara är så.
på helgerna händer ju allt.
min pappa sticker till åre ikväll.
ända till måndag, D:
tänkte jag skulle fixa lite på bloggen, nu när jag ändå har tid (a) .
sen har jag lovat "hammaralice" att fixa en blogg åt henne.
så de gör jag väl idag oxå.
guuuud så snygga ebba & ebba är ;)

Kommentarer
Postat av: ebba

hahah sjukt snygga asså :dd <333

2011-03-09 @ 17:10:31
URL: http://ebbaduvet.blogg.se/
Postat av: ebbassyster

haha snygga xdd

älskar din blogg älsk :D <3333333

2011-03-09 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0