KLUBBA SKA MAN SUGA PÅ ALICE.

underbar dag/kväll.
först kom ellenbellenboll och vi stack till stan.
hade jätte kul, tog massa bilder med solhattar som kommer upp sen osv.
.
tog bussen hem och va hemma typ 10 min sen stack jag till ifk med wilma och frida.
vi bytte platser hela tiden, haha.
.
sen när jag kom va jag med alice.
vi åkte kundvagn mitt på vägen och allt annat roligt man kan komma på.
och nu kom jag precis hem.
.
så nu vet ni varför jag inte bloggat (a).
imorgon ska jag va hos dekan iallafall på kvällen för hon är hemmasjälv.
hihi läskigt.
imorgon kommer bloggningen bli bättre,
hörs kanske sen.
puss.
jag vill ha sommar NU.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ebba baby , dagen var otroligt bäääst (a)

minne för livet kan man säga xd

klubbor kan man inte suga på ;O

jag älskar dej mest syyster .

ingen genom oss <333333333333333333

2011-03-20 @ 10:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0