BARA JAG SOM TYCKER JAG BLIVIT BRA PÅ ATT BLOGGA MYCKE ?

mår mycke bättre, yäää (y)
sitter jag med jonas & tröstäter lite godis för fick inte följa med på stan.
dom skulle fika & grejer -.-
de är riktigt drygt att vara sjuk.
känns som de står på hela fb att folk är sjuka, kan ju trösta mig med att jag inte är ensam.

jag blev jätte glad hos doktorn, för jag HATAR verkligen HATAR att ta halsprov.
ni vet sån "pinne" dom trycker ner i halsen.
känns ju som man ska spy. 
men jag slapp :D
hon visste att jag hade halsfluss ändå (a).
nej men nu ska jag gå & göra nått med mitt liv.
hörs sen.


Kommentarer
Postat av: ebba

Aw, krya Ebba :( <3333

2011-03-11 @ 20:00:12
URL: http://ebbaduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0