ÄLSKLING

alice englesson !
eftersom du skrev så fint om mig får jag skriva om dig baby!

vi kände varan när vi va riktigt små med, kommer alltid va vi hoppas jag. imorgon kommer bli bäst !


du är som min syster forever.
är riktigt glad att jag träffat dig igen. 
med dig kan man va 100% sig själv.


man har alltid kul med dig.
jag litar på dig riktigt mycke, och tror aldrig du skulle svika mig. 
hinner inte skriva så långt som du men saken är den att  jag älskar dig riktigt mycke. 

ebbasalice, fööööööralltid.


JAG ÄLSKAR DIG SYSTER !

du & jag föralltid.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ebba, haha hur kort denna texten än var så betyder den riktigt mke, tack för texten !

allt detsaamma, älskling <333333333333

2011-03-11 @ 19:03:37
URL: http://aaaalicebloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0