NYTT MED BILDER FRÅN ALLA DAGAR !

som ni kanske märkt har jag inte bloggat sen i måndags.
för vi har inget internet.

onsdags: sov hos annie, hade riktigtriktigt kul.
skrattade all the time, och kolla på en myskobra film.
jag älskar dig bästavän.
cyklade oxå runt och träffade julia och lilly.



match outfit


torsdags: vaknade upp brevid annie.
annie kolla fel på busstiderna så hon läste de va två minuter till min buss skulle gå.
både jag och annie sprang i pyamas och annie hade flippflopp.
haha, ritkigt kul de med.
tills vi såg hon hade kollat fel och den skulle gå om en timme.
så de va bara att börja gå till stan !
träffade ellen i stan och åkte hem till mig.
sen åkte vi till åhus och åt glass och hade mysigt.
sov även hos henne.





fredag: kom hem från ellen ganska tidigt för hon skulle ha träning.
julia N kom och vi stack till åhus, brännde mig ganska mycke ;)
dom hade redan beställt biljetter till en bio så jag hände på.





idag:fanny frågade om vi skulle till standen så  stranden med fanny idag.
kommer bli riktigt kul.












hörs när mitt internet funkar, puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0