DU ÄR DE FINASTE NÅGON KAN FÅ.

vet ni ?
jag klara att fixa bloggen själv, *stolt*.
ville inte blogga innan de va fixat.
har iaf pluggat no;n.
eller pluggat & pluggat, skrivit om 5666584 saker.
usch, men nu är jag klar.
tur för ska lämnas in imorgon.
skolan va som alla andra torsdagar, förutom att jag och annie lekte soldater.
hihi, vi sköt alla som gick förbi med en kanon.
riktigt roligt, fast folk trodde nog vi gick på dagis typ ? (ö)
ikväll blir de kolla på bigbrother och fixa lite sen sova, är riktigt trött.
just de, sen va jag med natha och alice ..riktigt sköööj.
imorgon kommer annie hit, & några andra..
vilka säger vi inte, mohahaha.
dagens outfit kommer strax, fast i ett annat inlägg.
photo that makes me happy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0