kärleken hittade fan nog hit ....

hejhej , nästan precis vaknat typ bara ätit frukost .

idag blir de bowla me päronen och syster (a) , blir nog kul .
hoppas de finns min storlek i skor , brukar ALLTID få ha för smä skor !
igår kunnde jag inte blogga på hela dagen för jag va i lokalen och hjälpte till .
och jag kunnde inte mobilblogga heller för min mobil hade dött -.- .
kanske ska till lokalen nu me , men först o främst måste jag göra vid mig .
toppen kväll me sanna , i love u .
jag har faktiskt inte orkat plocka undan sen sanna var här , asso me madrass o sånt .
så inatt sov sötaste/argaste syster inne på madrassen på mitt stökiga rum .
kolla på en film igår me ,lite läskig så där ,heheh.
nån sån som går varje söndag ,
aj , men nu måste jag sluta blogga och fokusera på fix ,

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0