you can take my heart .

hejhej, shit va jug sugit på att blogga B O K S T A V L I G T!
guuud, men nu ska jag börja blogga igen.

igår va en mycket bra och dålig dag... vi tar de dåliga först .

Sanna skulle springa till mig efter hennes lektion ( hon har tyska jag spanska. )
så sätter en kille ut foten så hon typ vrider hela foten.
så fick hon jätte ont, och vi fick gå till skolsystern tre gånger upp och ner . *JOBBIGT*
men allt för dig, bästavän .
iaf så fick hon åka till akuten och hon hade fått en rejäl stukning och något med ledbandet, så nu får hon ha krykor.
stackars diiig sanna ♥

sen efter skolan va man med bästa EBBA OCH FRIDHA ,riktigt skooj kan jag säga .
vi klädde ut oss och gick på maxi, de va till och med någon som ville ta bild på oss.
tack för dagen tjejer.

nu idag har jag städat-.-'
och ska åka till sanna med en tidning tycker synd om henne .
sen ikväll ska jag va med EBBA OCH FRIDHA ska nog sova över med .
om ni ser tre muppar, så är de vi (A) .
hälsa om ni vågar.

aja, nu ska jag duscha puss ;*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0