ullared .

mu sitter jag hos mammas kompis kicki i varberg .
vi ska till ullared lite senare.
såå nice.

ellen fyller år på måndag så hela husvagnen är full med presenter .
sen fyller jag år på nästa måndag ,yeah !

har inte kunnat blogga på en dator på jätte länge känns det som (a).
men ellen mår bra nu , tyyp bara jätte trött efter som hon fick hjärnskakning .
lillalilla ellen :').

kommer hem på måndag eftermiddag.

ebba längtar till ullared  , men vet inte vad jag ska handla (?)

kom inte till campingen från halv elva ? , föör vi hitta inte .
beskrivningen dit va ju typ hundra år gammal hahha.
och dom på macken när vi fråga sa fel väg .

men nu måste jag äta , puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0