syster jag älskar dig .

jag hatar min mobil , ja gjorde ett mobilinlägg igår med  vad som hänt med ellen men det ha inte kommit fram.

såå får väll berätta nu ,
vi skulle packa till husvagnen och ellen skulle upp på stegen (fast hon inte får själv) och hämta sina leksaker .
då hörde mamma ett skrik sen att det blev helt tyst , mamma sprang in och ellen låg medvetslös på golvet och hon andades inte .
när pappa lyfte ellen till soffan så vakna hon och skrek , pappa fick hålla hennes nacke jätte hårt (fall hon brytit den)
och mamma ringde ambulans .
sen kom det TVÅ stora ambulanser ,mamma åkte med ellen .
hon skek så -kommer jag döö pappa ?
helt hemst .
sen åkte jag och pappa med bil dit .
ellen rönkade hjärnan och sånt men det va bra (a) .
men hon hade en kraftig hjärn skakning och skadat hela sidan för hon landade på lekablock (gjorda av sten).
hon fick sova på sjukhuset med dropp + dom väckte henne varannan timme hela natten .
såå igår när hon kom hem va hon dötts trött ,jag med för kunde inte somna .
shit jag har ALDRIG varit såå rädd i hela mitt liv ALDRIG.

ush det va en hemsk kväll .
tur det gick bra !
syster jag älskar dig .


men nu måste jag gåå .

puss ♥

Kommentarer
Postat av: Julia & Johanna

OMG!!!

shit, fan va läbbit att hitta ellen medvetslös på golvet!!! :(



hälsa henne från oss <333

2010-07-26 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0