sjuk ;'(

JAG ÄR SJUK ?

som sagt det är därför det inte blev någon uppdate igår.
igår kännde ja att jag hade jätte ont i halsen ,nej tänkte jag .
blää hatar att ha ont halsen och när man ska fiska kräftor med :(.
hatar att va sjuk , kommer säkert va sjuk på min födelsedag med .
men i morse när jag vakna hade jag inte så ont i halsen längre ,YEEES .
bara jättejätte hes och kan inte andas , men hellre det änn halsflus .
nog pratat om det .

jo ikväll ska vi ut med husvagnen mitt i skogen ?
vi har ingen el ,inget internet och det suger .
men det är grymt kul och fiska (a) .
sen kommer ju alla andra va där med (y) .

nu ligger ja framför tv och kollar på jersey shore och smsar .
ska snart duscha , inte världens bästa nuu .

kan blogga mer sen ,puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0