miss u .

hello bloggen .

ska va i malmö idag iaf , sen får vi se om det blir tåget hem igen .
blir inget sanna idag gör hon ha feber ,krya på dig baby (A) miss u .
gjorde precis ett jätte långt inlägg men vad händer ? jo allt bara stängdes ner -.-.

imorse sa siri -ebba det är just nu ska vi gå upp , då svara ebba -nej siri jag ska sova (y) .
sen satt hon och kolla på mig till jag gick upp xd .
rolig unge det där (A) .

igår så jag zlatans hus när  jag och figgy va på lång promenad och köpte chips .
vi kunnde äta dom med gott samvete iallafall :D .

jag är inte alls avundsjuk på siris tapet nej den är inte fin ? hahahh xd .
okej då den är jätte fin (a) .

varför blir man alltid sims-sugen när man är iväg sen hemma pallar man inte ? xd
men nu ska ja va lite social mot kusinvitamin .
kan blogga mer sen .

puss ♥



kusin (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0