.

hello söta läsare , nästan precis vaknat (ö).

men aja , idag blir det inte mkt kanske sola och bada får jag hoppas .
håller på att ladda över bilderna får se om dom blir bra (:.

men igår va vi på kiviksmarknad ,och då va jag med på en sån tävling xd.
man skulle dansa på en dansmatta i några  minuter och så fick man ett polkachoklad , det tog slut efter 5 minuter ,hehhe.
sen åkte vi eller ja och ellen en as konstig karusell , typ den va kul i c 4 min men efter den gått i 10 min och att dom som satt brevid säger att dom håller på att spy va den inte kul längre -.-'.
till och med min lillasyster (som älskar karuseller) sa att den kunnde ta slut !

och nu kommer bilderna!



glömde lägga in denna igår , såå fin den är .



jag älskar glass , i detta fallet va det polka och blåbär .



ellen i går på markanden :) .


marknaden , men ni palla ja inte lägg ain fler bilder får bli senare .


pusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0