.

okej , nu måste jag blogga ordentligt.

va ute precis och bada med morfar , på den stora bryggan .
det va faktiskt 22  grader.
va några som hoppa precis brevis mig hela tiden och skvätte jätte mycket -.-.
vi åt glass med, tog med polka och blåbär dom va skit stoora orkade nte hela .

men nu är jag hemma iaf ,sitter lite vid datan och tittar på mtv .
jag älskar värkligen mtv ,finns typ inget som är dåligt på mtv.
ikäll ska vi kolla på film och käka chips (a).

imorgon blir det väl va med någon rolig (;.
eller det bror på när jag kommer här ifrån .
för vi ska äta på resturangen med ,tror jag tar thaimat (a).

har tagit jätte mycket bilder men får ladda upp dom imorgon när jag kommer hem ,för har inte sladden med mig.

men det blev typ ett halv långt inlägg för ska äta lite nu och dricka min favvo ,varm choklad.

men kan blogga mer sen ni vet ;)


gammal bild men puss♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0