minnen .

HEJHEJ !
förlåt för kass uppdatering .
skolan va riktigt kul, ebba och jag kommer få mvg++ på vårt matte "prov".
*stolt*
har en gammal mobil, för hittar inte min laddare nån stans ;o
iaf jag hitta massa gamla bilder på juulia och mig, vi har fan haft sjuukt roligt i våra dagar.
på julspexet sprang vi över scenen och skrev VII SKA TILL ULLARED ! ♥
ska ladda över alla bilderna på datan, är juuu kul & haa .
på tal om foto....
tittade jag i foto-album igår, shiiiiit (A)
kommer nåågra bilder på julia nyberg, min "syster" och mig näär vi va små. vi har ju känt varandra sen vi föddes .
som man såg ut ,
johanna nyberg & jag . ÄLSKAR ER ♥
nanny o jag, saknar dig ♥
lägger upp alla andra bilder näär jag vänt dom & så ;d
puss ♥
n <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0